niedziela, 10 lutego 2013

Penne Campagnola







W mojej ulubionej knajpie zawsze zamawiam Tagiatelle Campagnola. Postanowiłam zrobić je w  domu. 





składniki na porcję dla 2 osób:

1 bakłażan 

200 gr borowików (u mnie mrożone)
2-3 ząbki czosnku
świeży rozmaryn
oliwa z oliwek
pieprz i  sól 

makaron - u mnie penne rigatoni


Makaron gotujemy al dente.
Bakłażana kroimy na plasterki, solimy i czekamy aż puszczą sok.  Wycieramy je papierowym ręcznikiem. Plasterki obieramy ze skórki  i kroimy w kostkę 1x1 cm.
Na głębokiej patelni rozgrzewamy oliwę wraz z czosnkiem pokrojonym w plasterki. Dodajemy pokrojonego bakłażana. Dusimy ok 15 minut na średnim ogniu dodając co jakiś czas kilka łyżek wody. Do już miękkiego bakłażana dodajemy pokrojone borowiki. Solimy i pieprzymy do smaku a na koniec dodajemy kilka gałązek rozmarynu.
Do tak przygotowanego dania dodajemy ugotowany wcześniej makaron. 
Podajemy  posypane parmezanem (u mnie zabrakło)  z sałatką z rukoli i pomidorów.



SMACZNEGO :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz